دانلود مقاله با موضوع ایجاد انگیزه یا انگ؟ در سلامت عمومی و پیام رسانه ای اطراف COVID-19 و چاقی|32062069

دانلود مقاله با موضوع ایجاد انگیزه یا انگ؟ در سلامت عمومی و پیام رسانه ای اطراف COVID-19 و چاقی در قالب pdf و در 13 اسلاید،قابل ویرایش، شامل: موضوع به انگلیسی:Mدانلود مقاله با موضوع ایجاد انگیزه یا انگ؟ در سلامت عمومی و پیام رسانه ای اطراف COVID-19 و چاقی|32062069|graphic|روانشناسی و علوم تربیتی,مقاله

دانلود مقاله با موضوع ایجاد انگیزه یا انگ؟ در سلامت عمومی و پیام رسانه ای اطراف COVID-19 و چاقی





در قالب pdf و در 13 اسلاید،قابل ویرایش، شامل:







موضوع به انگلیسی:Motivating or stigmatising? The

public health and media messaging

surrounding COVID-19 and

obesity



بخشی از متن:خلاصه

هدف - هدف از این مطالعه بررسی چگونگی زندگی افراد دارای اضافه وزن و چاقی در این منطقه است

بریتانیا به پیام‌های بهداشت عمومی و رسانه‌ای پیرامون COVID-19 و چاقی پاسخ می‌دهد.

طراحی/روش شناسی/رویکرد – مطالعه مصاحبه کیفی با پروتکل بلند فکر کن. در کل 10

شرکت‌کنندگانی که خودشان گزارش دادند اضافه وزن، چاقی یا تلاش فعال برای کاهش وزن داشتند، انتخاب شدند.

از طریق رسانه های اجتماعی و از آنها خواسته شد در حالی که در معرض چهار مجموعه بهداشت عمومی و رسانه قرار دارند با صدای بلند فکر کنند

موادی که ارتباط بین COVID-19 و چاقی را توصیف می کنند. مصاحبه ها با بزرگنمایی انجام شد، ضبط شد

و کلمه به کلمه رونویسی کرد.

یافته‌ها - سه موضوع اصلی از طریق تحلیل موضوعی شناسایی شد: "پیام‌رسانی ناقص"، "COVID-19".

به عنوان یک لحظه قابل آموزش» و «موانع تغییر». فراتر از این مضامین مفهوم تعادل بود. در حالی که

پیام رسانی در مورد COVID-19 و چاقی مشکل ساز تلقی شد. برای برخی، لحظه ای قابل آموزش بود

هنگامی که سلامت جسمی و خود آینده آنها در اولویت بود، تغییر را تسهیل کنند. با این حال، هنگامی که بر روی ذهن خود تمرکز می کنند

سلامتی در شرکت‌کنندگان حاضر بیشتر تحت تأثیر موانع قرار می‌گیرد و کمتر احتمال دارد که این موانع را تحمل کنند

فرصتی برای تغییر

پیامدهای عملی - یافته‌ها پیامدهایی برای پیام‌رسانی سلامت عمومی دارند و نیاز به آن را برجسته می‌کنند

بین آموزشی و آموزنده بودن و همچنین حمایتی بودن تعادل برقرار کنید تا حداکثر اثربخشی حاصل شود.

اصالت/ارزش - این مطالعه بینشی جدید و مفید در مورد چگونگی سلامت عمومی و رسانه ارائه می دهد

پیام های مربوط به خطر COVID-19 و چاقی توسط افراد دارای اضافه وزن و چاقی درک می شود.

کلیدواژه ها رسانه، ارتباطات، انگ، سلامت عمومی، چاقی

نوع کاغذ مقاله پژوهشی