پاورپوینت کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری|42102933

پاورپوینت کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری جهت رشته مدیریت در قالب 138 اسلاید و با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات 138 حجم 138/345 کیلوبایت فرمت فایل اصلی pptx توضیحات کامل دانلود پاورپوینت پاورپوینت کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری|42102933|graphic|پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت درباره مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری
پاورپوینت کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری جهت رشته مدیریت در قالب 138 اسلاید و با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات138
حجم138/345 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری جهت رشته مدیریت در قالب 138 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

ما در محيطي متغير و رقابتي زندگي مي كنيم كه در آن تحقق منافع مشتريان بسيار مشكل مي باشد. استراتژي CRM هم اكنون به عنوان محركهايي براي كارهاي گروهي درون و برون سازماني بكار مي روند كه توسط آنها بتوان كار را بهبود بخشيد. اين دوره به شما كمك مي كند كه موضوع CRM را از يك سطح استراتژيك تا پياده سازي عملي درك نمائيد. يك استراتژي CRM ميتواند بهبود قابل ملاحظه اي در سودبخشي و هم چنين رشد و ثبات كار داشته باشد. هر سازماني با هر طيفي از مشتريان مي تواند از اين دوره بهره مند شود.

فهرست مطالب
مقددمه
CRM چیست ؟
اهداف CRM
موارد مهم جهت محقق شدن اهداف CRM
نتايج محقق شدن اهداف CRM
محركهاي CRM
دورنماي رقابتي، تغيير و تضاد منافع
چگونگي ارزيابي سازمانها
انتظارات مشتريان
مشتريان آينده
تصمیم سازنده تکنولوژی
نتايج كليدي براي آينده
چارچوب CRM Integration & Balance
انتظارات مشتريان
ارزيابي ارزش آينده مشتريان
بصيرت، اهداف و استراتژي
فرآيندها : تعريف و تكميل
تكنولوژي : سازمانهاي امروزي
تكنولوژي : دورنماي آينده
تقويت ارتباط با مشتريان از طريق بازاريابي بر مبناي رابطه
ايجاد يك تيم يكپارچه جهت برنامه ريزي CRM
يك سايز جهت همه مناسب نمي باشد
CRM كار به كار (B2B)
محتويات B2B CRM مشابه
اطلاعات بازار
درك اهداف شناخت هدايت مشتريان
اطلاعات بازار / بخش بندی
پروفيل سازمان (نمودار مشخصه سازان)
پروفایل محصولات و خدمات
اطلاعات حسابهاي فروش
الزامات قراردادي – تفاوت بين سود و زيان
جزئيات مالي
اطلاعات تماس
ايجاد و توسعه فعاليت جديد
اطلاعات خدمات و حمايت
توسعه و بهبود محصولات
CRM كار به مصرف كننده (B2C)
پروسه خريد مصرف كننده
مفاد CRM B2C فرعی
و...






"